Spring naar inhoud

Corner tactiek

• Log in om te reageren

#1 toeter

toeter

Never Be Clever

• Leden
  • 2237 berichten
  • Interests:West Ham- Fc Utrecht - ijshockey - honkbal - AmericanFootbal Reizen
    Ps3 -pc -Kroeg - VV Odin - Utrecht Dominators - Bost Red Sox -
  • West Ham

Geplaatst 13 January 2011 - 17:21

Ik heb een lekker tacktiek voor corners en vrije trappen. Voor mij werkt ie erg goed hoop voor jullie dat ie net zo goed gaat werken.
Die screen van Andrea Ronachia zit er als voorbeeld bij. Met je rechtermuis er op klikken en dan op bekijken klikken voor uit vergroten.
Alles op Ronnachia zoals je ziet zowel bij de corners als bij de vrij trappen.

Bijgevoegde Bestanden

Bewerkt door toeter, 13 January 2011 - 17:22.

I AM FOREVER BLOWIN BUBBLES!!!! PRETTY BUBBLES IN THE AIR!!!!
COME ON YOU IRONS OI OI OI

BILL SHANKLY “Some people believe football is a matter of life and death; I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.”

#2 goeyse

goeyse

F-pupil

• Leden
  • 6 berichten

Geplaatst 14 January 2011 - 11:19

Hallo,

Ik wou jouw tactiek ook eens uitproberen, maar nadat ik alles had ingesteld veranderde die manier vn de corner te nemen zodus tweede paal, terug naar gevarieerd, derest bleef wel zo ingesteld zoals ik het had gezet... maar zodus nu wil die nooit blijven staan op corner naar tweede paal geven. Als ik terug ga kijken dan staat die terug op gevarieerd... Enig idee hoe dat komt?

Ik speel nu met anderlecht en heb in de plaats vn jouw beste kopper Tom De Sutter genomen, die heeft 17 koppen, dus dat zou moeten lukken :XD: Maarjah als de isntellingen niet willen blijven staan...

Bewerkt door goeyse, 14 January 2011 - 11:21.

#3 Enfant Terrible 13

Enfant Terrible 13

E-pupil

• Leden
  • 29 berichten
  • Bayer 04 Leverkusen

Geplaatst 17 January 2011 - 21:48

Ola,

ben zeer benieuwd of dit gaat werken..
heb de instellingen precies hetzelfde gedaan, speel met AZ,
krijg veel tegengoals uit corners, hopelijk kan er ik er nu ook eens zelf van profiteren.

Bedankt voor de instructies en ik zal nog wel post doen of het werk.

Groeten,
Patrick

#4 frans13

frans13

Eredivisie-speler

• Leden
  • 199 berichten
  • Interests:SC Cambuur & bier drinken
  • SC Cambuur
  • Topic: Klik hier!

Geplaatst 23 February 2011 - 10:29

ik ga hem ook ff uitproberen met lyon!

#5 Thomas Keulemans

Thomas Keulemans

F-pupil

• Leden
  • 2 berichten

Geplaatst 18 April 2011 - 18:56

Details zijn zeker belangrijk. Met corners kun je erg veel doelpunten maken, als je het goed instelt. Je kunt er wedstrijden mee winnen. Ik heb hetzelfde met Ajax. Ik stuur alle ballen op de eerste paal en stuur daarbij Vertonghen naar de eerste paal. Ik maak daarmee bijna 20 doelpunten per seizoen en ik durf wel te zeggen dat 1 op de 3 corners erin gaat.

#6 Len

Len

Silent Partner

• Ereleden
  • 11737 berichten

Geplaatst 18 April 2011 - 21:09

Details zijn zeker belangrijk. Met corners kun je erg veel doelpunten maken, als je het goed instelt. Je kunt er wedstrijden mee winnen. Ik heb hetzelfde met Ajax. Ik stuur alle ballen op de eerste paal en stuur daarbij Vertonghen naar de eerste paal. Ik maak daarmee bijna 20 doelpunten per seizoen en ik durf wel te zeggen dat 1 op de 3 corners erin gaat.

Daar is niet veel voor nodig hoor. Ik speel met de standaard instellingen. Resultaat: VCL - 12 goals VCR - 16 goals....je scoort gewoon belachelijk veel uit corners.

10 reasons why i'm Lazy: 1)...

#7 Kevin..

Kevin..

F-pupil

• Leden
  • 21 berichten

Geplaatst 19 April 2011 - 10:31

1x Tweede paal (Aanval) [Beste kopper]
1x Bij 2e paal opstellen [Beste kopper]
1x Eerste paal (Aanval) [Goede kopper]
1x Bij 1e paal opstellen [Goede kopper]
1x Duel met doelman aangaan [Sterkste]